Sidor

torsdag 12 januari 2012

Verkar bloggen nedstämd?

Så säger Linda åtminstone. Och att den inte svarar när man pratar med dem. Är det bloggen som är sur eller hon som borde söka hjälp? Frågor, frågor och inte så många svar. En sak har jag i alla fall kommit på svaren på, och det är vad jag ska ta som tillval. Just sådär lagom före tillvalsmötet klockan halv sju ikväll. Det fick nu sen bli bildkonst, tyska och media&företagande. Så tror jag åtminstone, lappen är inte ännu ifylld och inlämnad. Hussan får komma med som reserv, det är ju superroligt men vet inte riktigt hur smart det är att ta det. Allt annat blev dessutom viktigare, bildkonsten vill jag verkligen inte skippa, media&företagande tror jag att är både roligt och att man har någon nytta av det och så tyskan, bara ett språk. Något språk ville jag ha, och när det inte går att ta spanska blev det nu tyska. Så finns det ju ännu den möjligheten att antingen studdaläraren är dum mot mej och inte låter mej få det jag vill ha eller så lyckas det bara inte, och då borde något av det där förvandlas till hussa.
Ojdå, tror verkligen inte att någon är så där intresserad av vad jag kommer att läsa nästa och nästanästa år i skolan. Eller kanske överhuvudtaget om min skola och vad vi gör där. Nu blev det visst ett lite tråkigt inlägg, ska försöka fixa något till efter spenatplättarna som mamma håller på att steka. Namnam, lite annat än butikens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar