Sidor

måndag 16 januari 2012

Bloggar jag läser

Timmen tog slut lite för fort och jag hann inte göra klart min lista...
Jag läser nästan bara kompisars och nästankompisars bloggar, Foki och Kenza och alla de där tycker jag bara inte att är intressanta. Allt blir massor roligare när man känner de personer som det skrivs om! Så de bloggar som jag nu läser nästan varje dag (eller followar på bloglovin) är...

  • lifeofmelina.blogspot.com, Melina som fotar massor av fina bilder och ja. En scoutkompis, som jag ganska ofta lånar bilder av. Utan Melinas kamera skulle ni inte få så många scoutgrejsfoton!
  • morsgrisens.myshowroom.se, Julle som också är scout. En blogg som jag i alla fall tycker mycket om.
  • rebbiwood.blogspot.com, Rebecka som ser mej helatiden och jag lyckas ungefär aldrig se henne. Hon är ganska många av mina kompisars (som inte alls känner varandra) kompis, mest Linas, och jag pratade ordentligt med henne första gången irl här på jullovet. Det var en ganska konstig känsla, jag har läst hennes blogg många år redan och chattat ganska mycket med henne på facebook, så att sen ha känslan av att känna en person som man pratar med första gången... Skrämmande att personer också kan tycka så om mej bara med att ha läst bloggen. 
  • jamboreeme.wordpress.com, Soffi, också scout. Massormassormassor bilder, helt roliga att titta på :)
  • diggada.blogspot.com, fbkmänniska som jag var på samma läger som på sommaren. Emil skriver om allt han misslyckas med i sitt liv. Om inte annat så får det en i alla fall att känna sej själv lite mera lyckad, eller inte så ensam om att misslyckas. 
  • jannibananaz.devote.se, Janni bloggar om sitt liv, fbk och allt annat vad det nu sen innehåller.
Så finns det flera, men kommer nu inte på dem såhär pox. Cupcakebloggar och andra kakbloggar tittar jag emellanåt in på, och om jag har riktigt tråkigt blir det att kolla alla kompisars followers och vilka andra bloggar de followar. De här är nu de, enligt mej, roligaste och intressantaste. Varsågoda och läs!

2 kommentarer: