Sidor

söndag 8 januari 2012

För upptagen av ingenting för att blogga

Sista jullovsdagen, och jag har inte ens sovit hela dagen. Jag har

  • Vaknat halv nio, borde man ta det positivt eller negativt att ens föräldrar tänker på en och försöker fixa ens dygnsrytm?
  • Ätit kex
  • Lekt med Juni
  • Varit sjukt uttråkad
  • Lurat Juni att det bor ett monster under trappan, men hon trodde inte på det
  • Läst en halv bok
  • Sen räddade mamma mej och vi for till Iso Omena, och Cubus rea
  • Ätit glass
  • Kommit hem
  • Lagat nachos
  • Ätit dem
Som ni ser är det inte så sjukt mycket att blogga om. Problemet med att göra ingenting är att man inte ens kan blogga för man har inte gjort något värt att skriva om. Sen finns det också några andra problem jag har funderat på, de två viktigaste hur jag ska fixa alla gamla numror till min telefon (nytt simkort...) och när skolan börjar imorgon. Bara så ni vet, alla som jag känner, jag har exakt 8 numror i min telefon just nu, så om ni textar kan ni inte förvänta er att jag vet vem det är. Får väl försöka fixa tillbaka alla med hjälp av kompisars och mammas telefoner. Och skolan börjar väl kvart över åtta som vanligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar