Sidor

tisdag 3 januari 2012

Ft. De bästa människorna

Tack Antonia för rubriken :) Nu sitter jag här i min säng och gör alltmöjligt med Antonia, Lina och Rebecka (rebbiwood.blogspot.com). Vi skulle bara till tågstationen och hämta Rebecka, sen och hämta mina saker för jag ska övernatten till Lina men här blev vi nu. Så kan det gå.
Antonia laddade ner ett nytt spel till min telefon och fastnade i det (unblock me), Lina sorterade en kortpacke och åller nu på med någå mystiska trolleritrix och Rebecka sitter och fixar med sin surfplatta. Och jag bloggar, som vanligt.
Snart ska vi väl börja gå den låååånga vägen tillbaka till Lina, var vi tänkte sitta och spela Wii halva kvällen. Vi får nu se sen!

Heii alla människor! Visste ni att jannica tycker om silvertejp/jesustejp??! Tacka mig,tackamig! Hälsningar från jannicas konpis!
Jaha. Som tyligen suger på att använda iPad...

- Posted using BlogPress from my äiPäd

3 kommentarer:

  1. tacka mej,tacka mej (nooot) att du to bort dedä "jannica älskar en person som börjar på A :) hahaha de sku ha passa så fiint så fiint där:) hahaha

    SvaraRadera
  2. Hahah, för alla som inte fattar nu, insideskämt, insideskämt. Orkar inte ens börja förklara. Det där har alltså absolut ingenting att göra med något ens halvseriöst, bry er inte om henne, hon bara försöker få uppmärksamhet.. :)

    SvaraRadera
  3. Hahaa o ofc älskar ja dej antonia <3

    SvaraRadera