Sidor

tisdag 10 januari 2012

Det känns bra när ens blogg är så här populär

Att Linda säger ungefär femton gånger per dag att jag måste blogga, femton gånger samma sak i chatten (wtf? du ha int blogga på hela daaaan!!!) och så ännu samma sak i ett par kommentarer. När nu sidvisningarna är nästan hundra per dag så måste det ju finnas flera än hon. Mina fyra likes på facebook känns också bra(...). COME ON, ta modell av Linda och ungefär tvinga mej att blogga när jag inte gör det. Skriv kommentarer som gör mej glad, berätta när min blogg är tråkig och tryck på knapparna där nedanför inlägget. Så är det ju också ett plus om ni likear mej på facebook (men det förstör inte mitt liv om ni inte gör det) och berättar att ni läser min blogg och berättar era bloggadresser så att jag kan läsa era najsiga bloggar!

2 kommentarer:

  1. ja ha en blogg livingthedreamashelena.blogspot.com hahahaha ! nu nä du nu ville ha bloggadresser ! ahhah !!-;D:D:D
    hellu

    SvaraRadera