Sidor

söndag 1 januari 2012

Ingenting!

Det smartaste och jobbigaste jag har gjort idag är att lacka mina tånaglar. Blåa, de ser najjs ut nu. Kameran är någonstans, den var med igår så faktiskt ingen aning. Igår, ja... Jag är helt hemsk ålder just nu, för liten för att få gå till någon kompis (haha, nästa år är jag stooor...) och för stor för att leka med alla småbarn. När de som är närmast en själv om man räknar ålder är minst fem år yngre eller tjugofem år äldre är det inte så kul. Så jag tittade på film och satt och lyssnade på allt som pappa och hans kompisar gjorde när de var tretton år gamla. Det var massor av bomber, eld och sånt inblandat. Extremt förvånande, gissa om de sen smällde raketer och bomber och andra saker halva natten. Haha, lite inblandad var jag väl också, men när kvällens höjdpunkt ungefär är en papatmatta så vet man att man skulle ha kunna haft roligare. Nåja, jag fick cupcakes och chokokaka så allt var nästan bra. Bättre än att sitta hemma. Just och just...
Imorgon måste man väl hitta på något, alla kompisar som jag hoppas att läser det här, RING! Men helst inte föra jag har vaknat, så är ni snälla. Resten av jullovet ska jag sova, jag har sovit helt för lite de fyra senaste nätterna. När någon alltid måste komma och väcka en på morgonen är det ju lite svårt att sova...

2 kommentarer:

  1. haha like att du e gö liten fö o fa ti nån kaveri xD lät ba fint..:D

    SvaraRadera
  2. jaa, de e de som suger me o vaa första barne..

    SvaraRadera