Sidor

torsdag 5 januari 2012

Inga cupcakes idag...

Så det får bli imorgon istället. För det första, jag lyckades inte fixa min glukossirap. Var i hela världen finns det när jag har sökt på säkert tusen ställen nu? Jag lyckas inte ens hitta en webshop... Min sugarpaste får nu lov att smaka honung då. För det andra, jag hann inte! Kanske det ännu blir ikväll, men vet nu inte riktigt. Jag har bakat massor av mockarutor till någon handisgrej till någons mamma som betalar, gått en sjukt lång promenad med Ågren, varit i stan, ätit på McDonalds, shoppat... Snälla lilla flickan bakom skärmen ska just också börja fixa maten, det blir tortillas. Och smulpaj till efterrätt när jag nu inte hann fixa cupcakes. Men imorgon när det inte ens går att fara och shoppa eller något sånt ska jag vara extremt osocial och bara vara hemma i vårt kök och laga cupcakes. Ni får se dem sen :)

1 kommentar: