Sidor

onsdag 4 januari 2012

Jag ger upp

Jag gick till butiken. Och apoteket. Gissa om de hade glukossirap. Nejnej, bara pulver. Jag chansade på det, gick hem och googlade, hittade massor av förklaringar som handlade typ om molekyler, orkade inte läsa dem för jag skulle ändå inte ha fattat något men fattade ändå till slut att det typ inte har något att göra med glukossirap. Jag får väl fara ett varv till Stockmann i stan i morgon, kanske shoppa lite på samma gång och se om jag hittar. När jag nu riktigt funderade på det tror jag faktiskt att jag har sett det inne i Stockmanns herkku en gång. För jag vill inte ha min sugarpaste och smaka honung eller att bli helt failad för att jag typ använder sirap eller något annat. MEN FINA SKA MINA CUPCAKES BLI, hur mycket jag än måste springa omkring för att hitta allt som behövs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar