Sidor

torsdag 19 januari 2012

21.1.2012, till Köpenhamn!

Jag hade nästan lyckats glömma bort det! Pappa har nog påmint mej ungefär varje dag i en vecka nu, men jag har alltid bara sagt ungefär "jojo" och koncentrerat mej på annat. Nu satte jag mej äntligen här framför datorn och började kolla vad vi ska hitta på. Jag hittade nog massor av saker, nu tänkte jag ännu fundera lite på vad av dem jag verkligen vill göra. Vi far alltså hemifrån typ klockan sex på lördag morgon (jee!) och kommer tillbaka nångång tolvtiden på söndag kväll. Man hinner med mycket på två dagar! Köpenhamn är ändå inte en helt ny stad, jag har varit där ett par gånger redan. Det är en najjs stad, och när den inte ens är så långt borta är det extra bra! Om jag typ gör en top-3 lista över favoritstäder i europa blir det
  1. London
  2. Köpenhamn
  3. Berlin
Jag kommer inte att vara pigg på måndag morgon. Men jag kommer att ha ett awesome veckoslut!
Idag har jag också hunnit baka en megaäppelkaka och en chokokaka som inte ännu har någon glasyr. Alla som jobbar på pappas jobb kommer att få världens godaste äppelkaka imorgon, och några handismänniskor kommer att äta sina livs bästa kakbitar på lördag. Ego? Nej, inte alls... Och imorgon ska jag laga ännu några till kakor till handisfesten. Perfekt, eftersom jag nu får massor av pengar till Köpenhamn :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar