Sidor

tisdag 17 januari 2012

Tiiiisdag

Som ni såg hade vi handarbete, jag bröt inte egentligen mot så många regler eftersom jag ändå har kommit längst. Efter det spelade jag och Ninni Alias (på mattatimmen...), det går ganska bra eftersom jag kan säga en sak och hon tänker direkt på en sak som ingen annan fattar och så vet hon genast ordet. Ibland går det också lite fel, men de sakerna kan bli lite nolo för henne så jag tänker inte skriva hit dem...
Geografin var typ repetition före provet, som om vi skulle lyckas hålla oss till ämnet, vi pratade om megakontinenter, att ha bott i Sverige men ändå kunna bäst finska i klassen, indianer som bor i Utah, bitmäken, om eskimåer kan andas under vatten eller inte och bloggar.
Mina chokladhalloncupcakes med vitchokladfrosting finns i köket, halvfärdiga, just nu är de bara chokladmuffins. Jag tänkte fixa lite på dem snart, men får nu se om jag hinner, jag ska på en frågesport med FBK. På stationen klockan sex, så det kan bli lite svårt med mina cupcakes. Hoppas nu sen att det går bra, jag har både lämnat mina cupcakes halvfärdiga och skippat scouternas planeringsmöte för det. Om nu ingen kommer och förstör våra lag så borde det gå bra. För mitt lag, inte granis andra lag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar