Sidor

söndag 15 januari 2012

Dit for den söndagen

Vi åkte till Åbo och var i Caribia några timmar. Det var lite för kallt för snöbollskrig i bikini, -10. Förra året hade nog jag och Carolina några snöfighter i Tallinn, i bikini, men då var det inte alls lika kallt. Bara några snöbollar i simbassängen den här gången...
Efter det så åt vi på en indisk restaurang, indisk mat är bästa maten ever. Till och med Juni tycker om det! Sen for vi via en butik och köpte choko och så hem igen. Helt najjs söndag, mycket bättre än att sitta hemma och ha ingenting att göra. Utom cupcakes, som det nu inte blev idag... För vi kom hem klockan sex, sen satt jag framför datorn, sen tittade jag på Drakan och sen kom jag på något konstigt sätt tillbaka till datorn. Energin är ungefär på minus fem, så jag tänkte gå och sova om ett par timmar. Imorgon är det måndag igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar