Sidor

tisdag 17 januari 2012

Proud!

Ni ser översta meningen där? Den är ett citat direkt från min blogg. Jag undrar hur i hela världen den som skrev det (är snäll och skriver inget namn...) från början hittade det. Jag vill helst inte heller veta... Jag har fått reda på minst två otroligt oväntade bloggläsaren idag. Jag börjar undra exakt vem alla som läser min blogg...
Vi klarade mitt mål i frågesporten, vi kom inte sist. Vi kom till och med före andra granilaget! Det här slog alla mina förväntningar. Så hade vi också en liten snöfight, jag höll på att fara hem med några personers nycklar, ordnade ett bröllop, funderade på att döpa en stjärna till Cornilla (där har ni något att fundera på, varför?), åt mockarutor, pratade om några mattagrejer, pratade om hur mycket man lär sej i FBK och varför man ska vara där istället för hemma och läsa läxor, funderade på om kort eller långt hår är bättre och försökte få någon att köra hem mej. Det lyckades inte. Imorgon blir det att fara dit igen, och vara otroligt stolt över vår placering i frågesporten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar