Sidor

fredag 27 januari 2012

Frågor & svar

Score, tre frågor! Bättre än ingenting...

Anonym: Okej, jag har en fråga. Vad har du för en klocka, och vad är ditt förhållande till horologa instrument sådär på en psykokatalytisk nivå?
Jag har två klockor. En grön Swatch och en silvrig Swatch. Min åsikt är att man kan kolla tiden från telefonen. För den som undrar är den här frågan med 99.9% säkerhet från min pappa, som har en ganska imponernade klocksamling. Fixar foton om en stund :)

Ninnniiii: jaja, tänker du på samma person som jag när du läser förra kommentin?? (: hheheh de va en fråga.. :))
Nej, jag tänker på min pappa. Men om jag inte skulle vara så säker på att det är han så skulle nog den första personen jag skulle tänka på vara den. För de som nu fattar ingenting är det Emil hon tänker på, den enda personen ungefär i min ålder jag känner som också skulle kunna använda såna ord. Scout, såklart. Han som berättade åt mej vad pringles egentligen är, om ni kommer ihåg det...

Anonym: Hhahaaha,due komisk<3 häe en fråga; om du fick byta plats för en dag med någon av de motsatta könet som du känner, vem skulle det vara?:D
Haha, nu förväntade du dej någon som du också känner. Men nej, så blir det inte. Jag har alltid viljat vara brittisk, så det blir en av britterna som var på fbklägret den här sommaren. Om jag måste säga ett namn blir det Gary, bara för att han är den som jag känner bäst av dem. Någonstans där på bilden finns han :)

Anonym: gillar du att använda sådana gudomliga ord som samt, dock och hjärtevän?
Den här personen som är anonym sitter bredvid mej nu. Och nej, det är inte ord jag använder :)



1 kommentar:

  1. kan man ännu ställa frågor? :) Isf. så vilken av de här bok stäverna vill du hälst att din framtida mans namn ska börja på? :D Alternativen: A, I, J, L, P, O eller Å? :DD

    SvaraRadera