Sidor

onsdag 4 januari 2012

Sista lediga onsdagen på typ 100 år

Okejnä. Men om en vecka är det skola. Då blir det inget vara övernatten hos Lina och vara vaken hela natten och äta chips till morgonmål.  Ingen bildredigering och hjälpaLinamedbloggen hela kvällen, och vi kommer inte att spela indian med telefoner och olika kroppsdelar att satsa med.
Jag var alltså hos Lina över natten, kika in på hennes nya blogg om ni vill, linzkusblogg.blogspot.com. Där var också Rebecka, helt roligt att äntligen få träffa henne efter att ha läst hennes blogg, chattat med henne och hört Lina prata om henne i ganska många år nu. Antonia var också där på dagen och kvällen, men sen måste hon fara hem och äta. Som alltid med det gänget (plus Rebecka då) blev det massor av skratt, konstiga grejer, insideskämt och annat, vi har känt varandra sen dagis.
Jag måste fara hem efter mitt nya simkort, här blev jag nu. Jag orkar inte gå tillbaka till Lina och hitta henne och Rebecka kvar där i rummet var vi sov exakt som de var när jag gick hem. De skulle typ till McDonalds, som är hit åt mitt håll. Om de nu tänker komma hit före klockan åtta på kvällen kanske jag går dit och äter en glass med dem. Men bara om, det kommer ännu att ta många timmar för dem att bli klara. Jag undrar hur många timmar per dygn Lina tillexempel har på sej något annat än sin pyjamas. Inte många, i alla fall.
Så fattar jag inte varför Lina inte kunde ladda sin kamera där i något skede. Jag var hemma hos henne typ 24 timmar, och kamerans akku var slut hela tiden. SÅ svårt är det väl inte att ladda den? Så nu finns det inga bilder.  Sorligt men sant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar