Sidor

fredag 20 januari 2012

I Köpenhamn om 12 timmar

Nu har jag packat. Inte så mycket saker det behövs för två dagar, en natt. Efter att ha letat efter mitt pass en stund hittade jag det. I min rockficka, av alla ställen. Jag undrar hur det hade kommit dit, jag har inte rest någonstans på länge. Så hittade jag också 17€ i 10, 20 och 50centar på mitt golv och i olika fickor. Imorgon blir det att stiga upp lite över fem, can't wait! Borde väl gå och sova ungefär nu. Men det är fredag kväll, oberonde när jag ska vakna imorgon.
Chattade just med en scoutkompis och han gav mej en lista på olika galenhetskategorier. Den börjar alltså från det minst farliga och går uppåt och uppåt...

  1. Normal
  2. Random
  3. Konstig
  4. Man har lite psykiska problem
  5. Galen
  6. Psykopat
  7. Scout
  8. Min bror
GISSA om jag skrattade åt det här. Vi ska göra en lite seriösare lista här någon dag.



1 kommentar:

  1. Haa de så kiva i danmark världens bästa junt!! :))<3<3

    SvaraRadera