Sidor

lördag 14 januari 2012

http://www.cupcakeproject.com/

Det blir nu inte riktigt några cupcakes den här tiden på dygnet, inte ens jag börjar baka cupcakes klockan tio på kvällen (okej, jag erkänner, jag har bakat cupcakes helt mitt i natten en gång...) men hittade typ den bästa cupcakebloggen jag någonsin har hittat för en stund sen. Det finns massor av bra, och jättebra, men den listan tar vi i morgon, och det här är den överlägset bästa. En av de mest annorlunda jag har hittat, och tro mej, jag har läst massor. Nu ligger dessutom mina karamellfärger på posten och väntar, men den öppnar nästa gång på måndag. När jag bara hinner till butiken (och får mamma att gå med på den här idén...) ska jag laga cherrycokecupcakes med cokefrosting. Eller ungefär något sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar