Sidor

torsdag 26 januari 2012

täydellisen frontside ollien...

Som ni såg lyssnade vi på Frontside Ollie idag på finskan. Den som inte har sett den ser den nu. Och hör. Alla som tycker om den blev ganska dissade idag på finskan, till dem hör jag. Tills vår lärare började försvara den och alla erkände att "nu e den nu sen ändå helt okej...". 
På bildkonsten fick jag klart min serie. Vi syns aldrig mer igen, PaintShop Pro 7! Världens mest störande program. Nu ska jag typ göra kartonggrafik, känner på mej att det failar i något skede. 
Såklart hade jag lyckats glömma mina vantar på brandstationen igår. Tur att de sen ändå var där när jag gick dit, och inte i någon bil eller något. Ninni kom med mej och hämtade den, Lina blev rädd och gick hem efter en stund och jag och Ninni blev kvar en stund och drack cokis. Sen hände det en till surprising sak, Dennis körde hem oss! Definitivt bättre tidsanvändning än att sitta ensam på stationen och vara på facebook. Han erkände själv att han just loggade ut när vi kom in genom dörren. Efter att Ninni hade tänkt högt och sagt att det skulle vara najs att ha en T-Ford (smått inspirerad av hissan...) så lärde jag mej att Teodor, gamla brandbilen, är en A-Ford. Sen var Ninni inte mera så säker på att det var en sån bil hon ville ha. Hon vet ännu mindre än jag om bilar, och det är ganska lite det. Jag lärde henne till exempel i dag vad för märke Dennis bil är (en Wolkswagen). Det visste till och med jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar