Sidor

fredag 6 januari 2012

Sockermonstren äter upp ditt kök!



Första försöket, inte så fin...



Några små monster hann jag ännu med :)
Först blev jag smått sur när det var typ omöjligt att få det jämnt och fint, minicupcaken föll av ner i sockret och allt bara kladdade och inte alls gjorde som jag ville. Efter ett par muffins (och några tandpetaren) började det sen gå bättre, och den femte och sista blev jag själv nästan nöjd med. Kan förklara lite mera exakt hur jag gjorde om nu någon är intresserad, fixa dit en kommentar bara!
I alla fall enligt mej ser de ut som om de när som helst hoppar iväg och börjat äta upp allt de hittar. Imorgon på morgonen när jag vaknar har väl också det där lilla monsterägget i mitten kläckts. Om nu inte någon har ätit upp dem före det...

2 kommentarer:

  1. Du skulle kunna göra angry bird cupcakes. Du är jätteduktig. Fint gjort.

    SvaraRadera
  2. omg jaja duu ee baa för braa!! :) synd att de sku va slöseri på dina fina betyg om du sku öppna "jaccas fina kakor butikeb" hahha:D

    SvaraRadera