Sidor

onsdag 4 januari 2012

Jaha

Så blev det igen en ingenting-dag. Jag var duktig och gick en lång promenad med Ågren och planerade lite kök, och funderade på att göra säkert tusen saker men det gick inte så bra... Det slutade så att jag satt i min säng och läste nyaste Fantomen och försökte laga en pusselkub. Jag kom inte till slut med någon av dem.
Imorgon ska jag baka cupcakes. BESTÄMT! Tyvärr har jag liksom ingen såndän känsla att "nu står det i bloggen, så jag måste göra det". Så ska jag kanske fara typ och shoppa, om nu hm-vårkläderna har kommit till butikerna och inte bara på nätet. Presentkorten går typ inte att använda på hm.com, vad jag vet i all fall. Jag ska ha mina turkosa farkkun, inte för att jag egentligen behöver dem. För några dagar sen räknade jag mina farkkun, 10 par, ett par röda, ett par mörkgröna, ett par som är för blåa för att vara normal farkkufärg, två par vita, ett par rosa, några vanliga och så ett par ljusblåa leggings. Det värsta är att jag använder alla. Då ska jag väl klara av att använda ett par till, turkosa den här gången. Jag gillar att ha andra färgers byxor än bara blåa. Och så hatar jag att ha på andra byxor än farkkun eller shorts. Det har hänt att jag har sovit med farkkun på scoutgrejer bara för att jag inte har villat ha på andra byxor på kvällen och inte sen orkat gå och byta när det bli natt. Det är verkligen inte bekvämt, undrar när jag ska lära mej att det lönar sej att byta byxor. Jag tror inte att det någonsin kommer att hända.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar