Sidor

måndag 23 januari 2012

I'm back in business

Usch vad jobbigt att blogga från telefonen, fattar om ni inte riktigt hängde med och förstod allt när jag inte orkade skriva ut meningarna ordentligt. Men nu är jag här hemma, har sovit väldigt för lite med har ändå löjligt mycket energi, sitter framför dator och laddar in foton. Att läsa igenom allt som har hänt på två dagar på facebook (telefonens facebook fungerar inte riktigt) och läsa alla 70 blogginlägg i bloggarna jag följer på bloglovin' hann jag med redan på ITtimmen.
När jag nu tittar på bilderna ser det ut som om vi bara har ätit i två dagar. Delvis sant, jo, men det är liksom det enda det finns foton av.
Alltså, vi åt, var i Louisiana som är ett konstmuseum, gick på stan, försökte att inte gå längs Strøget och misslyckades lite, åt sneglar från seveneleven, hittade på ett nytt uttryck (seveniserad, vad det betyder kan ni fundera på), sov lite, gick på Sherlock Holmes, var trötta, jag brände min tunga så att den ännu gör ont, och så lyckades vi ta oss från bion genom säkerhetskontrollen på 42 minuter. Det är ingen kort väg, så BEAT THAT!
Jep. Titta på bilderna, om ni funderar på något, om det sen är var vi åt eller hur man uttalar ett ord på bulgariska, så bara fråga. Ni vet hur man gör, om inte så är det faktiskt inte så komplicerat. HEJDÅ nu ska jag skriva ett nytt inlägg, ses just!



























Hoppas verkligen att ni ser bilderna. Jag ser hälften.

1 kommentar: