Sidor

lördag 28 januari 2012

Jag smurfar dej

Jag tittade just på Smurf-filmen, och nu måste jag ju erkänna att det var helt rolig. Oftast tycker jag inte alls om att titta på film med familjen, när jag bara har småsystrar blir det sjukt tråkiga filmer och om man någon gång har lyckats fixa en bra film springer Juni framför tvn så att man inte ser något av halva filmen.
Smurferna är små, snälla och söta, och filmen hade lite mera handling än vad de filmer mina familj normalt sett ser på. Gargamel var helt rolig med alla sina konstiga juttun, och smurferna... Jag har alltid tyckt om smurferna, och i något skede läste jag typ alla serier om dem på en gång.
En riktigt gullig film, om man är på det humöret. Men mera action än när smurferna kastade ägg på Gargamel blir det inte :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar