Sidor

måndag 16 januari 2012

Jag hatar grammatik

Efter att ha fått 100% rätt på massor av grammatiktest så fick jag äntligen lov att göra vad jag vill. Facebook och alla kompisars bloggar :)
Jag har redan bloggat i två och ett halvt år, och nu börjar alla andra blogga. Först som alltid! Nu bloggar på riktigt alla, inte bara några. Linda har bloggar redan några månader, på molgahn.blogspot.com (eller hon hade en annan blogg före...). Hellu finns på livingthedreamashelena.blogspot.com, najs blogg det också. Ninni och Lina har båda två helt nya bloggar, Ninnis finns på livingmydreamasninni.blogspot.com (Hellu hade sin före...), och Lina på linzkusblogg.blogspot.com. Awesome bloggar alla av dem, kanske det mest beror på att det är så awesome människor som skriver dem :)
Jag läser massor mera bloggar, men nu tar lektionen slut. Berättar när jag kommer hem!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar