Sidor

måndag 2 januari 2012

New Year's Eve

Så heter filmer vi just var och tittade på med Lina, Ninni, Hellu och Antonia. Helt bra film, och ganska sorlig också på vissa ställen. Och så hittade alla en fest att gå på och någon att pussa sen klockan tolv. Just precis exakt så är det det går alltid i verkligheten också, och så lever man lyckligt i alla sina dagar efter det. Nu ska jag sluta klaga, det var en bra film.
Så ska jag till Ninni här någon kväll/natt och se på film. Harry Potter 7 part 1& 2, the Tourist och så ska vi på bio på Sherlock Holmes. Men att gå på bio är dyrt, särskilt om man gör det varje dag. Nån som vill följa med och helst också betala?
Så har det snöat hela dagen, jippi! Imorgon blir det därför missbildade pingvinbacken (fråga inte) och åka pulka med Lina och kanske några andra också. En traditon från typ trean som inte får brytas. Sen ska vi ha kallt och gå in till henne och hitta på något fint. Nu är det äntligen helt vitt där ute, helt för mycket snö för mej som hade slutat använda vinterskor, och så flög det in i min jacka och skjorta och smälte och var inte så nice. Meen om jag skulle ha tittat ut genom fönstret innan jag gick så skulle det kanske ha gått lite bättre. Nu var jag bara wow, det snöar, och brydde mej inte mera. Och gick två kilometer till Lina. Bara ett litet tips, sätt på en halsduk innan du går ut. Helst också vinterskor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar