Sidor

torsdag 26 januari 2012

Var är alla kommentarer?

Alltså jag vet att ni läser min blogg. Jag kan kolla statistiken, ni vet. Det är inte nolo att läsa min blogg. Eller beror ju såklart på vem du är, men JAG mindar inte. Om jag inte vill att någon ska läsa skulle jag ju inte ha en blogg. Ska vi öva, jag kan ha en frågestund. Fråga vad som helst, jag svarar. Nu blir det liiiite nolo om ingen frågar någå, så se nu till att skriva en kommentar! Och om det blir för pinsamt att skriva namnet kan ni göra det som Anonym. Det är såklart roligare om ni inte gör det, men allt kan man inte få här i livet :)
Haha fin bild jag hittade på iPaden btw.


- Posted using BlogPress from my äiPäd

4 kommentarer:

  1. Okej, jag har en fråga. Vad har du för en klocka, och vad är ditt förhållande till horologa instrument sådär på en psykokatalytisk nivå?

    SvaraRadera
  2. jaja, tänker du på samma person som jag när du läser förra kommentin?? (: hheheh de va en fråga.. :))

    SvaraRadera
  3. Svarar imorgon, och vill ha flera frågor tills det!

    SvaraRadera
  4. Hhahaaha,due komisk<3 häe en fråga; om du fick byta plats för en dag med någon av de motsatta könet som du känner, vem skulle det vara?:D

    SvaraRadera