Sidor

torsdag 22 december 2011

The ultimate IQtest




Jag fattar inte det här. Den här grejen ska bli en kub. Och den har varit en sån tidigare idag. Linda sa att den här julklappen ska hjälpa dej att bli ännu smartare. Hittils har jag bara blivit otroligt störd på den. Jag satt säkert en halvtimme och försökte få ihop den. Jag frågade tillochmed min syster. Men nej, den är lika omöjlig som alltid. Det här jullovet kommer att bli långt...
Som tur gav alla mina kompisar inte lika störande julklappar. Hellu hade glömt sina hemma (eller bara inte köpt dem) men resten gav sina som var superfina!  Cupcakeörhängen, choko, en pepparkaka som jag lyckades få hem hel fast jag föll i en trappa och mera örhängen. Otålig som jag är klarade jag inte av att vänta till julafton, haha. Nu är de öppnade och man kan inte göra något åt det. Så har jag också något att göra imorgon, tack för det Linda!

1 kommentar: