Sidor

måndag 26 december 2011

Julklappar!

Inlägget speciellt tillägnat den som kommenterade på förra inlägget... Och nej, jag ska inte ensam till Danmark. Pappa kommer med, med resten av familjen far till Teneriffa typ på påsken. Att följa med mina småsystrar och mamma och hennes kompis och hennes kompis barn som är åtta och fem år gamla kändes inte riktigt så roligt, så det blev Köpenhamn med pappa istället.
Juni blev glad för något och sprang omkring och skrek...

Sötis i mössan från London!

Calo shoppade massor av julklappar ren i London, därifrån var också cupcakeboken som ni inte har sett det sista av :) 




Den där cokisflaskan förstör bilden lite smått.

Julgubben hittade också till oss

Och jag fick min sushi! 



Titta inte på mina tånaglar, utan på grejen på golvet som hittade hit från Sverige. Ett piano som är litet och platt och går att rulla ihop och går på batterier. Haha :)

Nästan alla julklappar, jag glömde helt säkert bort någon. Som ni ser om ni har bra syn finns där...

Kanske bästa julklappen, min vita ZTE. Första nerladdade appen från Android Markter blev, surprise surprise, Angry Birds!

Det är också såna lakan som nu finns i min säng.

NÅN som fattar det här? Inte jag heller. Men där står ungefär att jag och pappa far till Köpenhamn den 21.1.2012.

Haha, min åttaåriga syster lyckades på något sätt fixa en grej som jag kan bränna dendär marängfrostingen på toppen av mina cupcakes med. En minisvets för matlagning, helt enkelt. 

Min andra syster vet exakt vad hennes systrar vill ha. Hon hade helt perfekta presenter till alla, som min cupcakebok. Helt supersuperfin, nu måste jag baka cupcakes tills jag spricker...


Så finns det också

  • En väska
  • Ett presentkort till H&M, vet inte ännu heller på hur mycket...
  • Godis & tuggummin, tack Fazer för det!
  • Cupcakestrumpor
  • Några ringar, örhängen och ett halsband som inte är med på bilden
  • Minigarn och en virknål, julgubben vill att jag ska virka amigurumin
  • En ryggsäck 
  • Några nagellack
  • Några gummin och pennor och några andra smågrejer 
  • På mej har jag en ny pyjamas
Det var väl det mesta, superfina julklappar! Tacktack till alla som gav dem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar