Sidor

måndag 5 december 2011

NEEEJJ

Jag är riktigt sur just nu. Hm.com har världens finaste rea och så går det typ inte att betala. Kan inte någon bara fixa det?? Jag tänker sluta shoppa från hm om jag inte får de här kläderna...
Så ska jag också klaga lite på de andra största problemen i min värld just nu. Det brukar kännas bättre sen.

  • Spotify kan inte spela sånger i rätt ordning. Från topplistan. Den spelar dem i helt random ordning, kan någon fixa det här?
  • Mamma tänker inte köpa sushigrejer åt mej. Inte för att jag skulle orka göra det idag...
  • Min kamerasladd är försvunnen
  • Bluetooth-tangentbordet vägrar ansluta sej
  • Jag måste vakta Juni medan mamma är i butiken
  • Jag kommer kanske inte få ha byxor på julfesten, utan klänning. Eller kjol. Jag gillar det inte...
  • Vi har inte allt till chokofudgen, så jag måste vänta på att mamma kommer hem innan jag kan göra det
  • Det har inte ännu kommit snö
  • Jag hatar det här tangentbordet
  • Jag har huvudvärk
  • HM.COM FUNGERAR FORTFARANDE INTE
  • (Det gör inte blogspot heller)

1 kommentar:

  1. tack melina fö att du räddar min dag... dom va nu intens vita i början meen sen när ja tryckte så blee dom först vita o sen grååa o nu fungeraa de? :))

    SvaraRadera