Sidor

fredag 16 december 2011

-.-

Pappa meddelade just att vi har en datorfri dag imorgon. Tack för det, vad har jag gjort för att förtjäna det? Det värsta är att det inte ens finns en orsak. Det är ett "vetenskapligt experiment".  Jag tvingas väl att vara social och gå och träffa någon kompis face to face. Ni kan alltså inte förvänta er intressanta inlägg about my day eller vad jag gör eller något sånt. Bara för att hämnas tänker jag sitta hela söndagen framför datorn. Jag fixar ett fint tidsinställt inlägg med videon för i morgon så att ni har något att göra.
Nu sitter jag här och tar farväl av bloggen och facebookchatten. 36 timmar tills vi ses igen, om jag inte sneakar mej hit igen lite senare på kvällen. Och vaknar klockan 7 på söndag morgon, hahha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar