Sidor

söndag 18 december 2011

Är det bara jag som är onormal

Som tänkte sova på en luftmadrass i rummet bredvid mitt rum istället för i min egen säng? Eller är det här helt normalt? Eller är det bara jag som har en så obekväm säng? Jag tror att jag flyttar hit, till det här rummet var jag nu sitter på en mysig dubbelluftmadrass som är jättetjock och skön. Min egen säng verkar som något som finns i ett fängelse om man jämför. Jag är ändå en scout som har sovit tillsammans med en  annan människa på ett liggis ute i skogen utan ens ett tält. Jag tänkte börja ta med den här madrassen på alla scout och fbkjuttun. Och sedan dela den med typ tio andra personer, jee!
Ajjaj jag slog just min tå. Att ta foton med webcam är farligt. Är jag btw den enda personen som har lyckats få tandborsten i ögat? Det svider märkte jag idag på morgonen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar