Sidor

lördag 24 december 2011

Julafton!

GOD JUL igen alla som har missat det på något sätt. Jag tänkte göra en videoblogg idag, som sista videon för det här året. När jag frågade Rebecka vad jag skulle sätta för video får några dagar sen så sa hon att jag skulle göra en videoblogg. Då var jag bara nej, nej, NEJ, och hon sa att jag kan ju göra det på julafton som "höjdpunkten" på hela året. Ha ha ha, världens bästa skämt. Kanske jag ska lyssna på henne och göra det, bara för att se exakt hur fjantigt det blir. Nu vill jag inte stjäla julmusiken från resten av min familj, för det är den datorn jag tänkte använda, så ni får snällt vänta. Antagligen kommer jag ändå inte att göra det och ni får någon halvdålig julsång från youtube.
Idag har jag redan hunnit med mycket, som att fara till butiken och köpa mat och putsa silver och få helt sjuk huvudvärk av det. Ett paket har jag också öppnat, ett av de minsta. Jag hade iiingen aning om vad som fanns inne i det, det var av presentkortsstorlek. Till H&M, jag har ingen aning om hur mycket. Mamma sa att hon tror att där är 1.50€. Lite mera kan man ju nästan hoppas på... Nu får jag ännu vänta ganska många timmar på resten av paketen som ligger där under granen. Vår tradition är att man får öppna gudföräldrarnas paket på morgonen, kompisarnas finns de inga regler om så jag öppnar dem genast, julgubbepaketen när han kommer nångång efter maten (eller mitt i...) och sen alla som ligger under granen.
Nu blir det julfrid om fem minuter, måste väl gå och lyssna istället för att sitta vid datorn. Ha en riktigt bra julafton, ha roligt och bli glad för alla awesome presenter du kommer att få!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar