Sidor

måndag 26 december 2011

strömavbrott

Jaha. Det blev strömavbrott just när jag skulle börja med mina cupcakes. En timme klarade jag mej, jag städade bort alla presenter, och jag klarar mej nog ett tag till med telefonen, pappas 3G, spotify-offline-playlists och en bok jag lånade av mommo igår. Mat får vi också, till och med varm om vi vill. Med fyra scouter i huset går det bra! Cupcakes kan det bli lite mera komplicerat med, men vi har ungefär 10 kg choko här hemma. Vi ska og överleva!
Det här skrev jag då klockan elva, men det försvann och jag hittade det först nu. Det var jobbigt att skriva, så jag publicerar det nu istället... Strömavbrottet tog fem timmar, men jag bakade cupcakes medan de andra åt förrätt så vi fick de ändå. Nu håller jag igen på att spricka av helt för mycket choko och cupcakes...
Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar