Sidor

söndag 4 december 2011

Naglar




Webcam, webcam, dåliga bilder men iaf bilder. Jag har fixat mina naglar. Röda grejen är så som de blev idag. Inte så speciellt och jag satsade nu inte så mycket, men helt gulliga julnaglar blev det. Till och med några plastsnöflingskristaller rymdes med. De kommer att hållas där tio minuter innan jag river loss dem, men det är nu sen en annan sak... Bilden har jag sen ingen aning om den kom eller inte, som vi alla vet så är det här med blogspot och bilder inte den bästa kombinationen. Sidubara, nu kom den! Jee! Det bara tog en liten stund. Så, på den övre bilden, idag. På den undre bilden, förra veckan. Det var då Lina var här, då med våra 88 nagellack. Linas naglar där uppe, mina inte riktigt lika fina där nere. En facebooknagel och en svart med en blomma. Linas blev mycket bättre, en groda, en katt, ett öga och en tigernagel. Och så en facebook som inte syns. Hon borde seriöst bli nagelkonstnär. Titta på den där katten! Hon bara ritade den med min svarta nagelpenna, utan modell eller något. Jag vill också kunna göra sånt... Själv var hon missnöjd med det där ögat. Om jag skulle rita något sånt på min nagel skulle jag vara överlycklig. Hon klagade på bildkonsten att hon var dålig att rita. Samma sak med Hellu. Det är de inte, och om man räknar med deras naglar i att rita så är de superbra konstnärer. Ni skulle se deras naglar, varje dag i skolan. Jag känner mej alltid lika dålig på att fixa naglarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar