Sidor

söndag 11 december 2011

Day 27- Why are you doing this 30 day challenge & Day 28- A picture of you last year and now, how have you changed since then?

De kom nu i samma, jag klarade av det här 26 dagar. Mååånga längre än vad jag trodde...
Day 27- Why are you doing this 30 day challenge
Jag ville se om jag klarade av att blogga 30 dagar om saker som intejag själv hade bestämt. Det lyckades ju inte riktigt, men nästan. Jag ska kämpa ända till slutet!
Day 28- A picture of you last year and now, how have you changed since then?

Det finns inga bilder på mej så att man ser att det är jag... Haha, december förra året, riktigt fin min jag har. Jag hade förfrusit mitt ansikte så det var helt rött och svullet och kändes helt hemskt.
För ett par veckor sen, på bio. Ingen point egentligen med de här bilderna för man ser ändå inte hur mitt utseende har ändrats, om det nu ens har gjort det.
Jaa, men hur jag har ändrats sedan förra året. Jag vet inte riktigt. Jag är samma person fortfarande? Typ. Nu kanske jag är lite mindre blyg och vågar göra lite mera saker. Jag har ju såklart blivit äldre så jag får göra lite mera saker nu än då. Jag har fått några nya kompisar, och inte kommer jag nu egentligen på något mera. Jag gör mycket mera saker nu än då. Och nu så kan jag aldrig mera berätta något live åt någon för alla har läst det i min blogg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar