Sidor

tisdag 20 december 2011

två dagar = fyra lektioner till JULLOVET

Jag fick just veta att vi slutar halv tolv imorgon. Varför måste man alls komma till skolan i så fall? Samma sak på torsdag, då börjar vi tillochmed senare, och är typ en timme i skolan. Kan vi inte bara få gå på jullov direkt? Nåja nu ska jag inte klaga mera utan vara glad för att det är som det är. Fast vi nu idag hade sista "ordentliga" dagen så gjorde vi ungefär ingenting. Jag fick klart min angrybirdspyjamas, så hc är jag inte att jag har med kameran i skolan så ni får snällt vänta till efter jullovet på bilder. Så satt jag och Ninni mitt på golvet i en korridor och gjorde klart en stickgraffiti, lite wtfmoment för alla som såg oss. Resten av timmen så tittade vi på Justin Bieber och One Direction från youtube, och vek lite tyger.
På mattatimmen hade vi knytis, betyder att vi åt helt för mycket godis och spelade Alias nästan hela timmen. Alla som spelade med oss är sjukt dåliga förloraren så alla fuskade så mycket de orkade och ja. Jag har ingen aning om vem som vann. Geggatimmen var chill som vanligt, Hasse försökte inte ens hålla en ordentlig timme utan vi tittade på youtubevideon hela timmen. Parlamentet, Filippa Bark, Mythbusters och annat roligt. Jag gillar det här med att det snart är jullov :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar