Sidor

onsdag 7 december 2011

Day 24- 10 facts about your room


  1. Det är litet. Väldigt litet. Där ryms just och just in en säng, en hylla, ett bord och så ofc garderoben.
  2. Där finns en mörkblå rullgardin.
  3. Det ligger oftast massa kläder på golvet.
  4. Bordet är alltid fullt av saker.
  5. Där finns ingen matta.
  6. Jag har två högtalarstativ och några extra lampor där för pappa verkar inte ha en bättre plats att ha dem på. Ena är typ fullt med smink och krämer och andra fullt med nycklar, pengar och min telefon.
  7. I min hylla finns det böcker, smycken, tidningar och smågrejer. Den ser ganska råddig ut...
  8. Hela rummet är inte så väldigt ordnat, inte utanför skåpen och inte innanför. Om det ska städas så slutar det så att det är tusen gånger råddigare innanför garderobsdörrarna.
  9. Jag har ingen dator där, så jag bloggar aldrig därifrån.
  10. Det ligger några skolböcker under sängen, till exempel min finskabok. Provet är imorgon, jag borde sluta blogga och börja läsa eller iallafall göra hissaläxan, femton frågor som kommer att ta tusen år. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar