Sidor

fredag 9 december 2011

Day 26- What you think about your friends

Mina vänner är... Mina vänner. För att höra till mina bästa vänner kan man inte lätt bli störd på olika saker, måste vara en person som har lätt att skratta och inte är sur länge. Mina kompisar är inte bara från skolan, utan också från scouterna, fbk och andra konstiga och mindre konstiga ställen. Alla mina kompisar pratar ganska mycket, skrattar ännu mera, hittar på konstiga och roliga saker att göra och bryr sej inte så mycket om vad alla andra tänker om dem. Lärarna får ganska ofta säga många gånger att vi ska sluta prata, och i alla hobbyer så är vanliga kommentarer skärp er eller vad håller ni riktigt på med? Bra går det ändå, huvudsaken är väl att man har roligt? På sleepovers så blir det aldrig mycket sovet, what a surprise, och det finns miljoner insideskämt med olika kompisgäng. Vi kan prata om helt random saker hur länge som helst, och göra helt konstiga saker som kasta omkring apelsiner i Ninnis kök. På sommaren när vi ännu är i stan så finns jag nästan säkert hemma hos någon, på någons trampolin och pratar om livet. Vi har oftast jätteroligt tillsammans, och jag är verkligen glad för att jag har så många roliga, konstiga, random och bara superbra vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar