Sidor

onsdag 21 december 2011

Tre dagar to go

Skola idag från 8.13-11.25, så sprang jag, Lina och Ninni ut ur skolan och missade tåget som gick 11.33. Vi blev ledsna och gick till varukkan och köpte kex. Sen kom nästa tåg 11.52 och så for vi till sello för säkert sjunde gången den här månaden. Jag köpte två ringar, nu måste jag verkligen börja använda ringar också när jag har så många... Iallafall, en orm som är sjukt nice och går över tre fingrar och liksom biter i det sista och en som går över två fingrar och är typ vampyrtänder. Fixar bilder om en liten stund :) Så köpte jag också en helt fin skjorta som jag tänkte ha på julen med mina röda byxor. För att det här nu int ska bli en sjukt tråkig shoppingblogg som jag själv hatar att läsa ska jag nu också berätta lite om min dag...
Första timmen tittade vi på Friends, lika roligt som alltid. Min humor, förra sommaren vet jag inte hur många timmar vi satt hemma hos Emma och bara tittade på Friends och allt vad Phoebe, Rachel, Monica, Ross, Chandler och Joey hittade på. Och åt chokokaka :) Efter det blev det jullunch, helt okejj skolmat faktiskt. Niorna serverade så det gjorde ju allt lite roligare. Sen dansade vi polonäs i nya paviljongen, no comments. Det var inte roligt. Wuhhuu, sen sello var vi gjorde alltmöjligt roligt och shoppade sistaminutenjulklappar. Om jag berättar mera om vad som hände där blir det helt för nolo för Lina och Ninni så jag slutar. Lite snäll är jag mot mina kompisar ibland :)
Om några timmar blir det julfest, usch. Vi ska sitta två timmar och titta på tråkiga program och tal. Hoppas att man iallafall får en pepparkaka, bara det skulle det nästan göra det värt att komma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar