Sidor

fredag 23 december 2011

Ville bara säga GOD JUL till alla som läser det här före jag vaknar

Allt fixat. Julklapparna under granen, alla julklappar som inte ska ges senare fixade till dem som ska ha dem, mina nya julgodisar ute på balkongen, granen klädd, garderoben julstädad (jag hade riktigt tråkigt) och dessutom är mitt rums golv nästan städigt. Imorgon blir det att fara till butiken, helt som vi har gjort nu säkert fem år så far vi till Stockmanns herkku på julaftons morgon. Det verkar som om min familj inte kan planera tillräckligt bra och kunna köpa allt före julaftons morgon. Jag måste såklart följa med och se till att vi nu köper rätt saker :) Så ska vi föra ännu några julklappar (inte mina!), jag följer verkligen massor hellre med än sitter ensam hemma med min enda vän facebook. Till och med jag kommer att få tråkigt på julaftonen.
Men ja. GOD JUL alla morgonpigga människor, eller egentligen alla som tittar in efter klockan tolv. Jag kan göra er natt/morgon lite bättre med den här videon, som det angrybirdsfan jag är. Hittade den idag på morgonen på min facebook och det gjorde min dag lite bättre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar