Sidor

torsdag 8 december 2011

Day 25- What I would find in your bag

Ska kolla vad där finns just precis i dag...
En tomteluva, mattaboken, tre mattahäften (?), en överstreckningstush som är gul, en ansiktskräm från jomppan igår, ett gammalt hissaprov, plånbok, nycklar, vantar, en slickepinne, lite lösa pengar, några kex och en present som jag ska ge åt Anni som jag just köpte. Seminormalt innehåll i skolväskan, kom just hem från Sello och det var därifrån presenten kom så. I den väskan som jag har när jag inte ska till skolan eller just har kommit från skolan brukar det typ finnas pengar, nycklar, telefon, läppkräm och typ pinnin? Något sånt, om jag sen ska till något speciellt ställe och inte bara typ till en kompis så kan där finnas lite alltmöjligt, till exempel yllesockor, smink, saker jag har tagit hem någonstansifrån, örhängen och kameran. 
Så måste jag bara säga att APELSINDUMLEN ÄR ÄCKLIGA. Det har varit såna både idag och igår och idag i min dumlekalender...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar