Sidor

söndag 25 december 2011

Och så var halva julen slut

För imorgon blir det ännu en gång att äta julmat och prata om sina julklappar och bli tillsagd om vad man ska göra och inte ska göra. Ni får ta angrybirdsthemevideon som 24:an, för jag har ingen energi att leta fram en bra video som jag inte heller orkade eller hann igår.
Julafton var superbra, bara familjen var här så det kändes lite konstigt när halva vår släkt alltid har varit hos oss på julafton... Det gick bra ändå, julgubben kom, jag fick äta sushi till förrätt och så glömde vi bort efterrätten. Eller jag kom iallafall på det typ klockan 9 och sen orkade ingen mera fixa den. Vi proppade i oss massor av choko och annat julgodis istället. Jag hade tydligen varit ganska snäll det senaste året, och fick massor av superbra presenter. Min ZTE fanns snällt under granen, en stor överraskning men ändå. Gissa om jag höll på och fixade med den hela kvällen och halva dagen idag också. Nu ska jag ännu fixa massor av spotify-offline-playlists och så är det bra. Eftersom jag vet hur störande det är att läsa om vad folk har fått till julklapp ska jag sluta, om någon är en så nyfiken liten stalker att den ändå vill veta så är det bara att fixa dit en kommentar och jag skriver ett inlägg. Ja, och så ska jag till Köpenhamn den 21 januari. Jag fick ett kort med flygplansnumror och koordinater till hotellet, det var bara att börja skriva in i google alla siffror där stod...
Idag har vi varit hos mommo och moffa var också min morbror, hans flickvän och mommos syster och bror var. Ännu några julklappar fick vi där, allt möjligt nice. Fotar & laddar upp foton nån dag när jag har tråkigt och lite mera energi än nu. Typ i januari, för imorgon kommer våra kusiner, på tisdag blir det shopping med pengarna och presentkorten jag fick, sen blir det julmis från den 28-30, sova en dag eftersom vi inte kommer att sova mycket under hela julmisen och så är det nyår. Då blir det januari. SEN blir det en vecka tid att blogga, fota, vara med kompisar och ja. Längre fram än så tänker jag inte...
Det finns massor av cupcakes att baka imorgon, den halvan av vår släkt som kommer är inte så liten. Som tur kommer de först klockan tre, så jag hinner sova. Jag har ingen aning vart min energi har försvunnit, den är bara borta. Puff, den smalt bort med snön. Nu ska jag gå och äta ännu lite julmat, fattar inte hur jag kan vara hungrig efter de här två dagarna. Julmaten är inte ens mera god.

1 kommentar:

  1. Ska du seriöst ensam ti Danmark?O.o :D:D o jaa..:D ha fick du i julklapp,?
    :D ja viill veta ^.^

    SvaraRadera