Sidor

torsdag 22 december 2011

Julkyrka & tomtegröt

Det är vad jag ska göra idag. Sen hem och hitta på något fint att göra heela dagen. Jullovet börjar om två timmar! Jag ska packa in familjens och alla andra utom kompisarnas paket, ingen utom mamma borde vara hemma så det går säkert bra. Igår när jag packade paket och Juni tittade på gick det inte så bra... Kanske jag också lagar lite till fudge eller kola eller något sånt, den gamla har nästan tagit slut. Vad kan man göra åt att den blev så god :) Nu har jag iallafall alla saker till julklapparna köpta, så jag behöver inte ännu fara någonstans och köpa något. Skönt! Bara kvar att packa in, som jag tycker om att göra. Idag får jag också alla kompisars julklappar, jippi! Haha, jag väntar på julgubben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar