Sidor

söndag 18 december 2011

Vill du ha en julklapp? Nej tack, inte av dej

Alla julklappar fixade idag, nästan. Mamma får ännu köpa lite choko åt några, men imorgon klockan ska vi nu säga sju kommer precis alla julklappar att ligga någonstans i mitt rum och vänta på den tjugofjärde. Eller ha blivit öppnade redan den tjugoandra av mina otåliga kompisar.
Jag har packat in en halv. Till Ninni, och bara för att hon är just Ninni blev hennes paket extra fint. Det började med att jag letade fram min jesare. Låångt bak i ett skåp fanns den. Sen tejpade jag lite. Hon kommer att ha riktigt roligt sen när hon öppnar den. Och kanske, kanske grejen där inne går sönder om man använder kniv eller sax.
Jag köpte också andra fina grejer som jag tog sjukt snygga bilder på när jag prövade dem för en stund sen. Ni får vänta till typ den 23 innan jag visar dem, de ska ju till julklapp till mina kompisar som ändå inte väntar till den 24. Om jag alls vågar sätta hit dem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar