Sidor

tisdag 8 november 2011

Trött.

Nu blev jag sömnig. Jag har inte varit trött på säkert en vecka, inte ens på morgonen! Jag brukar vara ganska trött då... Men nu kom tydligen hela veckans trötthet. OCH jag ska ännu baka klart två kakor OCH jag ska ännu till scouterna OCH jag ska som tur inte och spela sähly. Sorry, alla som har försökt och ännu försöker. Jag tänker inte komma och spela sähly. Kanske någon tisdag när jag verkligen inte har något och göra och massor av energi. Det är bara inte min grej. Jaha, nu vet jag att några av er skulle säga att det är nu inte någon orsak att du är dålig på det... Kanske ni har en point. Jag kommer i alla fall inte i dag. Sählyn är alltså med fbk, inte bara ungdomarna utan också hela släckningsavdelningen. Lilla trettonåriga flickan jag passar inte riktigt in. För att nu vara ärlig har jag prövat en gång. Och två gånger fotboll. Nu var det helt roligt, men ja, sport är inte min grej fortfarande. Det slutar faktiskt inte så ofta med att jag skadar mej. Jo, blåmärken, men inte farligare än det. Jag brukar skada andra i stället... Hacka en sählymaila i ansiktet på den, eller ibland en badmintonracket. Eller falla på någon. Eller av misstag slå den i ansiktet med armbågen. Det bara blir så av misstag... Kanske ni nu fattar varför jag helt håller mej på bytesbänken. Ja, och dessutom gjorde jag mitt första sählymål ever på jomppatimmen för ett par veckor sen. Jag tror inte det blir flera...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar