Sidor

fredag 25 november 2011

It's friday friday...

Så är det fredag igen. Jag är trött. Vi hade en hissavikarie som nu inte direkt gjorde min dag bättre. Vi hade geografi men satt och pratade hela timmen. Vi hade hussa, brände en makaronilåda som nog sedan blev helt god och lekte med gelén som vi skulle äta till efterrätt. Den smakade helt okej, men den där konistensen är helt enkelt inte min graj. Slemmit och äckligt och jag vet inte vad. Vi lyssnade på musik som vår assistent valde. Hon har intressant musiksmak. Så lyssnade vi på Justin Bieber som pojkarna av princip hatar, men inte kan säga exakt varför det inte tycker om honom. De blev smått ägda av alla flickor,  dessutom är de bara tre och flickorna nio. Jag diskade, kastade vatten, hackade lök och svarade på miljarder dumma frågor till alla i min grupp som hade bestämt sej för att göra vad som helt för att få mej galen. Till slut blev alla sen snälla, efter adventsmorgonsamlingen var det var en präst och pratade typ om att man ska vara snäll. Kanske de lyssnade för en gångs skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar