Sidor

torsdag 17 november 2011

Breaking Dawn - part 1

Så var biljetterna betalade & utprintade! I morgon, klockan 15.15, så börjar den. Det skulle nu ha varit lite roligare med den föreställningen som börjar 00.04 men jag orkade inte ens fråga mamma. Så tråkig är jag inte att jag tänker gå ensam (jag ska erkänna att jag tror att jag gjorde det på part 2 av Harry Potter and the Deathly Hallows), utan Linda, Hellu och Julia får följa med. Blir väl helt roligt :)
För er alla som nu har levat i en låda de senaste tre åren så är det sista Twilightfilmen, men bara part one så egentligen näst sista, som har premiär i morgon. Som de twilightfan vi är måste vi såklart se den första dagen. Inte för att vi inte vet vad som händer, det finns ju böcker som nog är bättre än filmen, men man måste ju se den. Man måste ju också se Harry Potter fast man visste exakt vad som skulle hända. NU ska jag leta fram dedär hissaböckerna. Eller kanske äta först... :)

1 kommentar: