Sidor

måndag 14 november 2011

Day 01- A picture of you and 15 interesting facts about yourself

Alltså jå. Det här är jag. Min facebook-profilbild för att vara exakt.
Let´s begin! 
  1. Jag har tre hobbyer, konstis, scouter och FBK
  2. I konstis bara gör jag konstiga saker. Ibland fina, ibland mindre fina. Nu är jag i keramik, förut var jag i oljemålning. 
  3. Jag tycker mera om att måla än fixa med keramik.
  4. Jag är scout för att det finns såna saker som sommarläger och Julmisar. Och så många andra fina scoutmänniskor. Helt säkert vänner för hela livet och lite till! 
  5. I FBK finns jag för att det bara är siisti. Man får liksom pyssla med saker som man inte riktigt annors får göra där hemma sådär bara. Där har jag också jättebra vänner, och sommarlägren är där också det roligaste. 
  6. Jag gillar skor. Det gör min pappa också. Mamma säger att det går i släkten... 
  7. Jag tycker om att laga mat. Och baka. Mest cupcakes...
  8. Jag älskar att resa. Vart som helst, nya ställen, annorlunda ställen...
  9. Min favoritstad är London. På andra och tredje plats, Berlin och Köpenhamn.
  10. Jag tänker inte bo i Finland hela mitt liv. Jag tänker flytta utomlands, i alla fall för ett år eller två. 
  11. Jag tänker fara till USA som utbyteselev på tvåan i gymnasiet.
  12. Jag har oanade skills i konstiga spel. Jag är väldigt bra på såna spel som går ut på att fuska så mycket man orkar.
  13. En sak som jag bara inte orkar med är att redigera bilder. Kanske jag borde försöka lite mera... 
  14. Jag tycker att skolan är lätt. Och ganska rolig, oftast.
  15. Jag suger på finska. Det är inte så lätt, fast man bor i ett land var typ 6 procent pratar svenska och resten finska... 
Det där var inte lätt kan jag berätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar