Sidor

lördag 19 november 2011

Day 06- favorite superhero and why


Pappa tyckte att jag skulle skriva att han är min favorite super hero. Kanske det inte riktigt räknas...
Öööm räknas Fantomen som en superhjälte? Det får han nu lov att göra... Och det för att Fantomenserierna är nice. Min syster prenumererar, hon är megafantomenfan, jag är nu kanske inte lika extrem som hon men gillar serierna. För att Fantomen alltid kämpar på "de godas" sida och alltid vinner över "de onda". Det är liksom tryggt och bra när man vet exakt hur det ska sluta. Så kan det ju komma in lite myskoga draman dit, och så är det ju också spännande när det någon gång i de gamla krönikorna händer att en fantom dör. Så är det ju lite siisti med det där att "den som ser Fanomens ansikte dör en fasansfull död" och alla andra djungelordspråk. Joo, jag läser Fantomen och det är bra. Punkt slut.


Hihi jag måste bara erkänna att jag kör på tidsinställt på vissa av de här inläggen. Förlåt. Allt för att lyckas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar