Sidor

fredag 25 november 2011

Day 12- How you found out about Blogger and why you made one

För två år sedan hade jag tråkigt. Pappa hade hållit på och pratat om nån människa som hade någon blogg och blablabla så jag funderade nu lite på det och så gjorde jag en blogg. Blogger/blogspot blev det nu bara därför att det var någon juttu med google eller något sånt, kommer inte exakt ihåg, det var två och ett halvt år sedan. Här har jag nu bloggat i två och ett halvt år, mera vissa tider, mindre vissa tider. Jag har tyckt att det har varit roligt hela tiden, jag tycker om att skriva så därför passar en blogg så perfekt åt mej. Jag fotar lite också, och bakar massor, så det här fungerar nu som en plats var allt finns. Jag läser inte gamla inlägg, men kanske jag sedan någon gång kommer att göra det. Jag tänker fortsätta blogga så länge jag tycker om det, antagligen många, många år till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar