Sidor

fredag 11 november 2011

11.11.11 11:11:11

Så har man levat igenom 11.11.1111:11:11. Jag räknade till sju facebookstatusar efter varandra fyllda med ettor. Men har ni tänkt på en sak, alla som är äldre än elva år och ett par hundra dagar? Ni har levat under 00.00.00 00:00:00, 01.01.01 01:01:01, 02.02.02 02:02:02 och så vidare enda till 11.11.11 11:11:11. Det här händer bara vart tusende år! Så var stolt över det!
Ni vet juttun med att man får önska sej något när klockan är 11.11? Då måste det ju ha blivit dubbelmegatrippelJÄTTEönskning i dag. Än så länge har det inte hänt något magiskt, vad jag vet i alla fall. Kanske det ännu hinner. Så klart att jag också önskade, men det gäller väl inte om man berättar? Så det kan ni ju ta och fundera på. Vad jag önskade mej.
I morgon blir det och fara till lande, frysa lite, gå i bastun, springa efter något som man glömde typ bastun när det i iskallt på kvällen, måla dörrarna som blev halvmålade förra gången, dela ut jultidningar, definitivt inte blogga eller se på how the grinch stole the christmas i morgon klockan tre, kanske se på film men ändå inte eftersom de enda filmer vi har där (jepp, VHS. Tillbaka till stenåldern...) är The Shining, en sällskapsresa, teletubbies och mumin. JEEEE. Jag har sett alla några gånger...
På måndag är det Fazer som gäller. Kameran ska absolut med! Efter det, enkkuprov. Böckerna måste väl med till lande... Men helt skönt med ett ingentingmenändamassorveckoslut. Nu ska jag inte gå omkring här hemma med huvudvärk och vara sur på alla hela veckoslutet. Haha, och inte heller spela på en sählyturnering, Panu Cup, för typ fbkn från halva Finland. Någon försökte få mej med, jag sade nej. Om ni inte har fattat det redan (heheh det står typ i varje inlägg) ÄR SPORT INTE MIN GREJ. Inte iallafall sähly.
Ajja, så är det farsdag också. Huups, jag har ingen present... Jag hittar nog på något.
Aaa, jag glömde nästan. Jag köpte en mössa i dag. Neonrosa. Jättefiiin :) Ska ta foto när det inte är så mörkt och jag inte ser ut som en sprängd råtta. Det vill säga inte har suttit inne framför en skärm & en bok hela kvällen i helt för mörkt ljus på en fredag kväll och har sovit lite för lite hela veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar