Sidor

lördag 26 november 2011

Day 13- A picture of your favourite t-shirt


EN? Tur att det var bara t-shirt... Om allt annat skulle räknad med också skulle jag ha säkert hundra. Nu blir det också svårt att välja typ fem... Ska gå och gräva i min garderob.
Den här ljusröda är vad jag har på just nu. En helt normal tskojta typ från Gina Tricot, som bara är skön att ha på. Inte så speciell, men det är typ så här jag ser ut i skolan varje dag. 



1-up! Bara så gullig. Passar nu inte så där väldigt bra, jumppaskjorta. Men never ever att den skulle bli oanvänd där längst bak i garderoben!

En annan favorit från London. Ränder är nice, och jag gillar ärmarna som inte är helt långa. Fintfint, skulle använda den hela tiden om den inte skulle behöva tvättas...

Kanske den bästa av alla. Inte snyggast, men proppfull av fina grejer. Den har en lång story, och ännu längre stories skrivna där på med ett ord eller en bild. Insideskämt, scoutkompisar och en hel vecka av superbra minnen. Vi ritade på kläder på scoutlägret Kalevala 2011, som ni ser på den fina logon. Så finns där också en gris som pruttar, en lång text som kommer i nästa inlägg, en kompass, massor av konstiga ord, ett hjärta var det står "stolt scout", EMT? och alla de bästa kaverina från det lägrets namn. Tusen saker till som ingen annan fattar utom just vi. Webcamkvalitet, mamma och pappa tog med kameran till Milano och min kamerasladd är försvunnen, men det är kanske lika bra det. ALLT behöver inte alla se.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar